مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر خاله جون

موقعی ک فهمیدم دارم خاله میشم

1391/6/20 13:27
نویسنده : fateme
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهدیار امروز 91/6/19 دیروز تو 11 ماهه شدی امروم تولد خاله عالیه هست منم چهار ماه دیگه 15 ساله میشم اولین روزی ک فهمیدم آبجیم نی نی داره سه شنبه بود اون روز نرفته بودم مدرسه چون شب قبلش عقد دختر خالم بود سه شنبه هم دینی داشتیم منم نخونده بودم وقتی مامانت میخواست تو رو بدنیا بیاره مامان جونت آمده بود اهواز راستی شما اهواز زندگی میکردین ماهم بیرجند بودیم الان من خونه ی خالمم           مامانت این چند روز چون شروع به راه رفتن کردی برات کفش خریده الان مامان جونت گفت طفلکی بچم سرما خورده

                      

خندهآخه چیز برا خوردن کم بود ک تو سرما خوردی امیدوارم زودتر خوب بشی شما دو هفته پیش اینجا بودین وقتی داشتی میرفتی خیلی ناراحت شده بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)