مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

گل پسر خاله جون

دلیل دیر مطلب نوشتنم

1391/6/30 10:55
نویسنده : fateme
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خاله جون ببخشید ک یه چند روزی ننوشتم آخه یه شب ک عروسی دعوت بودیم یه شب دیگه خونه خالم بودم یه مهمونی اونجا بود درگیر خریدن وسایل مدرسم بودم وتمیز کردن اتاقم ک همه ی اینا یه هفته طول میکشید

پارسال 90/7/3 زنداییم به خاطر سرطان فوت کرد امروزم میخوان سر سالشونو بگیرن البته سه روز دیگه سر سالشونه ولی زود تر میگیرن

الانم ک ساعت 10:31 دقیقه هست دارم برات مطلب مینویسم حدود 1 ساعت دیگه من و مامان جونو خاله عالیه میریم تا یه تخته دیگه بگیرم با یک شلوار لی به مناسبت روز دختر

من مطلب زیادی ندارم ک دربارت بنویسم چون الان پیش من نیستی چند تا عکس از گوشی مامانت قبلا ریختم الان برات میزارمشون

نگاش کن چشاشو ای جان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سودابه
18 مهر 91 1:39
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارکاز طرف من و نوه گلم محمد متین
سپیده
18 مهر 91 1:54
سلام. تولدن مبارک
سحر مامان اهورا
18 مهر 91 12:48
تولد تولد تولدت مبارک... عزیز خاله120ساله بشی ایشالا به اهورا جون 5ماهه سر بزنین تا دوستای خوبی بشیم
مامان امیرحسین
18 مهر 91 17:51
تولدت مبارک گل پسر .